Шукати в цьому блозі

понеділок, 17 червня 2013 р.

Модуль 3. Рефлексія

На цьому модулі ми розглянули такі поняття як "ключові -, тематичні - і змістові питання", визначили основну різницю між ними. Саме змістові питання являються фундаментом знань. Для проектних дослідницьких робіт вчитель має поставити ключові питання дітям, відповідь на яких, учні знаходять , синтезують і аналізують самостійно. 

 Під час роботи над модулем "Рефлексія" ми ознайомилися з державними стандартами освіти, навчальними планами і програмами для того, щоб перевірити чи відповідає наша тема цим стандартам. Ми навчилися створювати прості діаграми і опубліковувати їх в Інтернеті (блозі або на інших сайтах).  Ми обговорили всі можливі етапи роботи над проектом, що саме учні мають виконувати самостійно, а що -разом з вчителем. В результаті ми погодилися, що вчитель завжди має бути поруч, щоб допомагати, коригувати і направляти дітей під час дослідницької навчальної діяльності.

1 коментар:

  1. Альона!
    Ви дійсно звернули увагу на важливі моменти при плануванні проекту!
    Однак в Вашому дописі виявилися невеличкі "очепятки":
    1) Модуль 3 - "Дослідження в навчальних проектах "
    2) Ступінь самостійності дітей в проекті визначається їх віком, тим, наскільки часто вони приймають участь в проектах.

    Найбільш "самостійні" етапи навчального проекту:

    • Висунення гіпотез
    • Проведення дослідження
    • Оформлення кінцевих результатів

    Нажаль Ви хворіли і я забув видати "Пам'ятку 1. Етапи рефлексії". Ось вона:
    Рефлексія складається з двох частин:
    1. Перегляд запитань, основних тем і вправ модуля
    2. Осмислення свого навчання і запис своїх думок і ідей,
    сумнівів і проблем з приводу вивченого і з приводу власного навчання.

    Ви дуже старанно працюєте на тренінгу і я впевнений у гарному результаті

    Вдалої і цікавої вам роботи!

    ВідповістиВидалити