Шукати в цьому блозі

вівторок, 25 червня 2013 р.

Модуль 9. Диференціація навчання різних учнів. Рефлексія

В цьому модулі ми вивчали, обговорювали, аналізували проблеми само-спрямування учнів у навчанні та роль диференційованого навчання. 

Дуже часто перед вчителем постає таке питання: як допомогти учню стати само-спрямованим у навчанні. Для початку потрібно навчити учнів ставити власні навчальні цілі, планувати навчальну траєкторію, вміти бачити і виправляти свої помилки, аналізувати результати своєї роботи.

Сьогодні ми також обговорювали особливості різних способів пізнання і мислення, навчальні стратегії, адже у кожного учня є свої сильні і слабкі сторини, які можливо розвинути через ефективне навчання. 

Я вперше дізналася про такі поняття як “Scaffolding”(будівельне риштування) і "зону найближчого розвитку".

"Зона найближчого розвитку" - це та область знань, де учень не може вирішувати проблеми самостійно, але може зробити це під керівництвом та за допомогою вчителя, який створює сприятливі умови для пізнавально-навчальної діяльності. Одним із інструментів для досягнення такої цілі є так званий “Scaffolding”, вчитель допомогає, але поступово позбавляє учня опіки до тих пір, поки той не навчиться працювати самостійно над складними завданнями. Вважаю , що використання такого інструменту в методі навчання буде дуже результативним і вплине на успішність учня, на розуміння ним матеріалу, цілей, завдань проектної роботи і само-спрямування у навчанні!    

Немає коментарів:

Дописати коментар